Gwiaździście i różowo….

10Patchwork archiwalny 😉 Prezent dla mojej przyjaciółki na imieniny i urodziny, do świeżo wyremontowanego pokoju. Nie uzgadniałam z nią kolorów, nie wiedziała w ogóle, że coś szyję. Jedyna informacja jaką miałam to taka, że kolor jednej ze ścian jest „dziwny”. Dowodem na to, że telepatia istnieje jest to, że kolor główny patchworka też jest „dziwny” – i o dziwo dokładnie taki sam dziwny, jak ściana 😀

Ale od początku:
taki sobie projekt wyrysowałam i pocięłam szmaty:

zszywanie pasów i przymiarki na łóżku z braku innych możliwości 😛

gotowy top

pikowanie bez nadzoru nieważne

gotowiec w ogrodzie

i rzeczona ściana – no to jak z tą telepatią jest? 😀

Skomentuj

